Infernaali

Kohteesta Hömppäpedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Infernaali
Balrog1.jpg
Lievässä ärsytystilassa oleva Monstrum-lahkon yksilö
Voimakkuus:B-
Vaarallisuus:C+
Älykkyys:D
Luoja:Inferno

Infernaalit ovat Infernon luoma nimikkorotu, jotka luotiin epäonnistuneiden varjoaaveiden tilalle uudeksi sotilasroduksi. Infernaalien kaaoottinen olemus pohjautuu sekalaisiin tulen elementtiriimuilla tehostettuihin pimeysmanan tai olemattomuusenergian latauksiin, jotka tekevät olennoista kuolevaisen silmissä eräänlaisia palavia, varjomaisia hahmoja. Jostain syystä kuitenkin olentojen pääasiallinen tekniikka lähitaistelun jälkeen on spontaaninoloinen energiaspämmäys minkääntasoisen maagisen vaikuttamisen sijaan[1].

Näiden – ja satojen muiden – Infernon lisäämien ominaisuuksien vuoksi Infernaalit jakaantuivat useisiin alalajeihin, jotka kuitenkin voidaan jakaa tarkasti kahteen ryhmään; Yksinkertaisenpiin Infernalis Infurmuseihin sekä hirviömäisiin Infernalis Monstrumeihin. Infernalis Infurmusit ovat yksinkertaisia, häilyviä erilaisin ulokkein varustettuja olentoja, jotka pyrkivät tyhjiöotusten tavoin karkeasti fyysiseen kontaktiin. Luonnollisesti Infirmuseja on myös enemmistö. Infernalis Monstrumit taas ovat monimutkaisenpia, vahvempia ja kykenevät muuttumaan mihin tahansa haluamaansa hahmoon (sisältää kyvyn muuttua uhrin eniten pelkäämäksi hahmoksi) Transformus-energian ja psioniikan laajan käyttötaidon ansiosta. Monstrumien tuhokapasiteetti on myöskin rankasti Infurmusien vastaavan yläpuolella.

Katso myös[muokkaa]

Viitteet[muokkaa]

  1. Rehellisesti sanottuna tällainen rakenne on aika idioottimainen lopputulokseen katsoen.