Varjarg

Kohteesta Hömppäpedia
Varjarg
Varjarg.jpg
"Riisuttu" varjarg-soturi. Huomaa olemuksen häilyvyys ja sen viitteellisyys siihen, että olento ei ole tästä maailmasta.
Tosinimi:Vargargi
Voimakkuus:B+
Vaarallisuus:A/B
Älykkyys:B-
Luoja:Inferno, universumienvälisen matkan rajut olosuhteet

Varjarg ovat erittäin vaarallisia ja voimakkaita pseudohenkiolentoja, jotka ovat alun perin kotoisin Cthalice Majoran romahtaneesta universumista.

Humanoidimaisten varjargien erikoisuus on heidän suuri poikkeavuutensa meidän Universumimme olentoihin nähden. Rakenteelliset poikkeamat, sijoittuminen Olemuksen Tasoille sekä anomaliapohjaisuus[1] saavat aikaan ikäviä hidasteita tuhoamisprosessiin. Integraatiovaikeudet kuitenkin heikentävät ja ehkäisevät täyden taistelutehon saavuttamista, mutta kiitos pitkäaikaisen oleskelun Universumissamme, ovat varjargit päässeet jo ylitse suurimmista esteistä.

Järjestäytyminen[muokkaa]

Varjargeiden "sotavoimat" muodostuvat kolmesta pääluokasta ja yhdestä erikoisluokasta. Kuitenkaan ylintä johtoa ei voida laskea mukaan, sillä nämä eivät suoranaisesti ole "puhtaita" varjargeja. Armeijan varustelutaso on erinomainen - sotilaan perusvarusteisiin kuuluvat Cthuro'Vaersista tuotu magiasuojattu haarniska, miekka sekä psionisuojattu kypärä. Alempien upseerien miekat ovat jo merkityksellisiä tai harvinaislaatuisia; ylimpien upseerien miekat taas vähintään eliittisiä.

Cabezas
Ylemmät varjarg-upseerit. Cabezas-luokasta voimakkaimmat voivat yltää voimiltaan jopa biskamatarien tasolle. Cabezas-luokassa jokainen komentaja omaa bravuurin yhteen väri[2] -tai tunne-energiatyyppiin tai ylempään perusenergiaan[3] tai yhteen alemmista tai keskimmäisistä manatyypeistä. Luokassa on siis 36 jäsentä.
Commandantes
Alemmat upseerit. Commandantes-luokassa ovat kaikkien legioonien komentajat. Jäseniä tässä luokassa on 3 200 kappaletta.
Asesinos
Salamurhaajakasti/erikoiskasti, joka toimii myös linjojentakaisena iskujoukkoina. Vahvempia ja paremmin koulutettuja kuin soldados-kastin jäsenet, sekä parempia regeneroimaan. Jäseniä noin satatuhatta. Kastilla ei ole erityistä komentoketjua, ja he marssivat erillään pääarmeijasta vaelluksissa.
Soldados
Soturikasti. Heikoimmin varusteltu ja koulutettu luokka (vaikka silti mahtipontinen). Soldados-luokka kokoontuu legiooniin, joita johtaa yksi Commandantes-luokan jäsen. Soldadosien määrä pyörii kymmenen miljoonan paikkeilla.

Viitteet[muokkaa]

  1. Heidän kotiuniversuminsa anomalioiden määrä ei ylittänyt Universumin vastaavaa, mutta laadultaan anomaliat ylittivät O:n. Cthuro'Vaersissa anomalioita osattiin kuitenkin käyttää omalla tavallaan hyödyllisesti.
  2. Ei sisällä ruskeaa tai KOV- värienergiaa.
  3. Ei sisällä S0 ja S2-energioita.
Bee-pippeli.PNG Tämän artikkelin luojalta on loppunut mielikuvitus kesken. Valjasta oma luovuutesi ja pidennä artikkelia edes vähäsen. Jos teet tätä tarpeeksi, voit saada käyttäjänimesi tänne.