Adam Electro

Kohteesta Hömppäpedia
DoubleX.svg
KULUTTAJAT! – Tämä artikkeli kuuluu GigaCorpin vaikutuspiiriin ja sitä valvotaan tarkasti sen toimesta!
Eternius III:n valtuuttaman taiteilijan näkemys Electrosta työnsä ääressä

Professori Adam Omegon Selent Electro (kirjoitettu myös k:lla c:n sijasta) on GigaVillen yliopiston johtavia todellisuusmekaanikkoja ja GigaCorpin tiedeinstituutin johtaja. Hän on myös ainoa tohtori Tuhon hyökkäyksestä DiviDim 1.4-labrassa hengissä selvinnyt. Hän on hyökkäyksen jälkeen (ja pelattuaan Command and Conquer: Tiberian Sunia) ottanut motokseen "Peace trough power!" (suom. rauhaa voimalla, gig. reg'en de-agi'dame'da; esiintyi Tiberian sunissa Nodin veljeskunnan mottona), perustanut "GigaCorpin mahtiarmada" -nimisen järjestön ja kannattaa universaalin rauhan toteuttamista voimakeinoin. Hän on vastustanut kaikenlaisia kompromisseja Verstaan ja röhmöfanttien kanssa, ja pitää Eternius III:tä liian lepsuna. Hän on saanut paljon kannattajia patrioottisen kansanosan keskuudessa. Hän uhkaa käyttää voimakeinoja päästäkseen ensimmäiseksi kansalaiseksi. Hän myös vastusti GigaCorpin osallistumista ensimmäiseen röhmöfanttisotaan passiivisena osapuolena. Hänellä on myös suunnitelma herra tupla-X:n palauttamisesta eloon yhdistämällä Kristalliritari ja tohtori Tuho syntetaattorilla (DiviDimin vastakohta).

Itcud tutustui Adamiin sattumalta jo vuosia sitten, kun he vielä opiskelivat yhdessä GigaVillessä. Heistä tuli ystävykset ja heillä olikin tapanaan luoda salaliittoteorioita ja yrittää luoda uskomatonta tuhopommia. Homma ei ottanut sujuakseen, mutta kun nämä ystävykset vuosia myöhemmin tapasivat, he päättivät lyöttäytyä yhteen.

”Kaikkea minä alennunkin tekemään...”

~Adam kimppaannuttuaan Itcudin kanssa

Electro on GigaCorpin sisällissodan aloittaja. Sodan päätyttyä hänet teloitettiin raa'asti potkaisemalla ilmalukosta ulos. Potkaisun suoritti Verstaan Suurmestari. Tämänkin jälkeen Electro kuitenkin palasi vielä kerran ainakin, kun K-Lähde herätti hänet henkiin avukseen Psi-Sotaan. Electron rooli sodassa oli kuitenkin mitätön ja hän kuoli jälleen sen lopuksi. Paluuta ei ole nähtävissä, sillä muutamat jumalalliset tahot kieltäytyvät herättämästä häntä enää henkiin.

Adam Electron Kill these-lista[muokkaa]

Adam Electron tuhoamislista hänen tärkeysjärjestyksensä mukaan, ja samalla "GigaCorpin mahtiarmadan" kohdelista. Tämä ei kuitenkaan ilmaise kronologista järjestystä suunnitelmassa.

edeltäjä:
ei ole
GigaCorpin kapinallisten johtaja
2006-
seuraaja:
---

Varoitus: Oletuslajitteluavain ”Electro, Adam” korvaa aiemman oletuslajitteluavaimen ”Adam Electro”.