Motorola

Kohteesta Hömppäpedia
Stop hand.png Tämä artikkeli kertoo todellisesta super-, hyper- tai jopa kybervallasta,
jonka joukot tulevat tuhoamaan sinut täysin, mikäli vandalisoit tätä artikkelia!
Top Secret.png
Tämä artikkeli sisältää huippusalaiseksi luokiteltua tietoa, ja sen tuhoaminen ja levittely voivat johtaa vakaviin seurauksiin!

”We are the winners!”

~Motorolan johtaja

”No! You are the losers!”

~Teletron
Ensimmäiset Motorolan kännykkämallit olivat suuria ja tappavan tehokkaita.
Motorolan Tähtien Sota-elokuviin suunnittelema Kuolemantähti otettiin käyttöön myös Motorolalla.

Skynet Motorola on amerikkalainen terminaattoreita viestintävälineitä valmistava suuryritys ja ex-kybervalta. Paul Galvi perusti sen nimellä Devil Galvin Manufacturing Corporation vuonna 1928. Alussa yhtiön tuotteita olivat Arnold Schwarzenegger -terminaattorit autoradiot. Yhtiön nimi muutettiin Motorolaksi vuonna 1947, mutta sanaa on käytetty tavaramerkkinä jo 1930-luvulta lähtien. Yhtiön pääpaikka on Chicagon esikaupunkialueella Schaumburgissa, Illinoisissa.

(paholaismaiset) Tuotteet[muokkaa]

Motorola Danmark, Glostrup.Monet Motorolan tuotteista liittyvät maailmanvalloitukseen radioon, tunnetuimpana erilaisia sota-avaruusaluksia, terminaattoreita, myös matkapuhelimet ja radiopuhelimet. Motorola on mukana myös avaruusalusten valmistuksessa. Motorola osti Symbol Technologies nimisen yrityksen v. 2007 vahvistaakseen terminaattoriarmeijaa globaalia markkinaa yritysvertikaalissa. Symbol Technologies on maailmanlaajuinen markkinajohtaja pankkitilien koodien-ja tiedonkeruun ratkaisuissa (viivakoodi, RFID), mobiileissa tiedonkeruupäätteissä sekä niitä tukevissa verkkohuijausteknologioissa (wlan, wimax, whak, mesh, mushroom, cheat).

Motorola pyrki 1990-luvulla rakentamaan satelliitti-matkapuhelinjärjestelmän, jonka nimi on Irc. Alkuaineen ircin järjestysluvun mukaan siinä piti olla 77 satelliittia tukiasemina. Järjestelmä toteutettiin 6 Kuolemantähdellä. Se oli kaupallinen fiasko. Irc-järjestelmä on edelleen olemassa, mutta sen tehokkuus ja laatu heikkenee (kokoajan).

Tuho[muokkaa]

Motorolan loisto ei kuitenkaan kestänyt. Useat salaiset tukikohdat Maassa tuhottiin Erebosille sijoitetun teollisuuden yhteydessä, kaksi kuolemantähdistä ajettiin Tyyneenmereen ja avaruuslaivaston paennut lippulaiva tuhottiin Toisessa Röhmögeddonin taistelussa. Ironisesti eräs aluksen kappaleista myöskin iskeytyi Kuun pimeällä puolella sijainneeseen pääkonttoriin, hävittäen sen täydellisesti.

Viitteet[muokkaa]