Taivas-Helvetti-liittouma

Kohteesta Hömppäpedia

Taivas-Helvetti-liittouma oli Toisen Universumin sodan ajan olemassa ollut sotilasliitto Taivaan ja Helvetin välillä. Taivas-Helvetti-liittouman perustivat Jumala ja Saatana sen jälkeen, kun Jumala oli ottanut Keisari-paperi-saksilta turpiinsa. Liiton tarkoitus oli estää edellämainittujen täydellinen häviö itseään mahtavampien vihollisten välissä.

Jäsenet[muokkaa]

Listassa jäsenten nimi, liittymisajankohta ja tehtävä liitossa.

  • Alignment Elemental (1. per) – Sinetöidäkseen liittosopimuksen Jumala ja Saatana fuusioituivat yhteen Alignment Elementaliksi, joka hallitsi sekä hyvän että pahan puolen voimat. AE oli liittouman itsevaltias johtaja ja sen armeijoiden ylikomentaja ja jumala.
  • Taivas (1. per) – Taivaan joukot tulivat liittosopimuksen mukaan liittoumaan.
    • Angelus Wingukset (1. per) – Suurin osa Angelus Winguksista kuoli heti sodan alussa, kun Keisari-paperi-saksien ja Hjassiversum Majoran yhteenotossaan syöksemä energiapurkaus oli tuhonnut lähes kaikki heidät, mutta jäljelle jääneet enkelit toimivat viestinviejinä ja sisseinä. Ei kovin tärkeä voimavara tässä sodassa.
    • Kristityt hihhulit (1. per) – Jumala keräsi kaikki käsiin saamansa palvojansa maan päältä ja ohjeisti näitä, miten sodassa tuli toimia. Heille jaettiin siunattuja aseita ja pappien sallittiin tehdä pienimuotoisia ihmeitä kuten parannusta ja muita taikatemppuja. Taistelivat enimmäkseen ISVL:n joukkoja ja Kaaoksen Liigan palkkasotureita vastaan.
  • Helvetti (1. per) – Toinen kahdesta pääliittokumppanista.
    • Pirut (1. per) – Tärkeä joukko. Korvasivat osittain Angelus Wingusten määrän vähäisyyden. Hoitivat pääasiallisesti sotaa Major Alliancea vastaan muiden demonien kanssa.
    • Saatananpalvojat (1. per) – Sotivat ISVL:ää ja Kaaoksen Liigan palkka-armeijaa vastaan. Saivat Saatanalta kyvyn tehdä vähäisiä mustan magian temppuja. Sotivat yhdessä kristittyjen kanssa ISVL:ää ja Kaaoksen palkka-armeijaa vastaan.
  • Angelus Cruxikset (2. per) – Liittyivät THL:än sodan jaloissa tuhoutumisen pelosta ja sen vuoksi, että mikään muu liittouma ei halunnut heitä rivehinsä. Olivat THL:n eliittijoukko, joka soti NokiCorpia ja Kaaoksen otuksia vastaan.
  • Pahat henget (2. per) – Pahat henget suostuivat liittoutumaan THL:n kanssa Toisessa perääntymisessä. Taistelivat yhdessä muiden demonien kanssa Kaaoksen otuksia ja Major Alliancen joukkoja vastaan.
  • Turmandemonit (2. per) – Luikkivat turvaan THL:n puolelle välttääkseen jalkoihin jäämisen. Olivat Angelus Cruxiksia vastaava eliittijoukko, jonka tehtävänä oli aiheuttaa tuhoa Gommandoryhmän ja Armada Forcen riveihin.